dijous, 26 de juliol del 2012

BOLSO D'ESTIU

Us presento el meu nou bolso d'estiu. Em vaig apuntar al CAL de la Raquel del blog Arriba en el Desván i vaig fer el boso que proposava. Com que jo no sé portar bolsos a la mà li he afegit una tira per poder-m'ho pejar. 
Si us animeu i el voleu fer, poder seguir el pas a pas aquí.

Os presento mi nuevo bolso de verano. Me apunté al CAL de Raquel del blog Arriba en el desván e hice el bolso que proponía. Como yo no sé llevar bolsos en la mano le he añadido una tira para poder colgármelo.
Si os animáis y queréis hacerlo, podéis seguir el paso a paso aquí.




.

Vaig fer servir un dels fils que em van regalar fa uns mesos. Com que el fil és molt prim, vaig haver de fer-ho amb 4 caps. al final em va quedar d'un gruix acceptable i vaig fer servir un ganxo de 5 mm.

Utilicé uno de los hilos que me regalaron hace unos meses. Como el hilo es muy fino, tuve que hacerlo con 4 cabos. Al final me quedó de un grueso aceptable y usé un gancho de 5 mm.

 
 

Aquesta roba que veieu aquí sota és amb la que penso folrar el bolso. Tot arribarà. De moment tinc una pila de coses per fer. Unes per obligació i d'altres són projectes que tinc pendents o que van sorgint ...

Esta tela que veis aquí debajo es con la que pienso forrar el bolso. Todo llegará. De momento tengo un montón de cosas por hacer. Unas por obligación y otras son proyectos que tengo pendientes o que van surgiendo...



12 comentaris:

  1. Un bolso molt bonic, Sole! I la tira llarga em sembla molt pràctica, jo també sóc de bolsos amb tira llarga, són més còmodes. En volia fer un abans d'acabar l'estiu però crec que no em donarà temps... en veig un munt de bonics per internet i tinc moltes idees al cap... potser per l'hivern? felicitats pel teu treball!

    ResponElimina
  2. Moltres gràcies Cristina.
    Dir-te que m'agrada molt passejar pel teu blog. Només tinc una curiositat: Per què és en anglès?
    Una braçada.

    ResponElimina
  3. Hola altre cop, Sole!
    El blog és amb anglès perqué abans d'enganxar-me a fer ganxet vaig descobrir el bloc de la Lucy de l'Attic24 i, a través del blog de la Lucy, vaig anar llegint altres blocs amb anglès. Llavors em va picar el cuquet i quan em vaig quedar embarassada vaig començar a teixir. De tant llegir blogs amb anglès (sempre amb el cortar-pegar i traductor de google...) i, a més a més, tots molt bonics, vaig pensar quina llàstima no haver estudiat anglès.. A mi sempre m'han agradat molt les llengües i tinc facilitat per aprendre. Total, que quan vaig decidir fer el blog vaig pensar "i per què no amb anglès i així mires d'aprendre alguna cosa mentre et diverteixes?". I, au, amb anglès! Com si no tingués prouta feina, ja! ja! ja! I, com ja he dit a alguna lectora: SORT TENIU QUE NO EL FACI EN CATALÀ! M'encanta escriure i us fotria uns rotllos de no acabar mai...
    Sole, perdona pel ROTLLO que t'acabo de donar i milions de gràcies per seguir-me, no saps pas la ilu que em fa de saber que t'agrada visitar-me.
    Per acabar, només dir-te que em sento PLENAMENT ORGULLOSA DE SER CATALANA I DE CATALUNYA.
    Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Cristina. Gràcies per l'explicació. En cap moment he dubtat que et sentissis orgullosa de ser catalana, només era curiositat. Ara ja la tinc satisfeta.

      Una abraçada

      Elimina
  4. Hola,te quedó muy bonito el bolso,a ti te pasa como a mi,los forros de los bolsos se van quedando,me cuesta coser,así que el tema de forrar pues se va quedando,pero.....luego lo hago.
    Me gustó tus prendas,muy bonitas,así que seguiremos tejiendo para disfrutar de ello,un besazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias.
      Sí, me cuesta ponerme a coser, pero es que tengo que sacar la máquina, montarla... buf, un rollo. Ahora que estoy de vacaciones y tengo que coser más cosas aprovecharé para hacerlo.

      Elimina
  5. T'ha quedat molt xulo, inclús hi has posat una nansa curta per poder-lo portar a ma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, l'he fet tal qual va posar la Raquel, però afegint la nansa llarga, crec que la curta no la faré servir gaire.

      Elimina
  6. Hola Sole. Gracias por tu visita y comentario. El punto cocodrilo te lo explican muy bien con un vídeo en la pagina de "tejiendo peru". Al principio cuesta un poquito, pero termina saliendo y el resultado bien merece la pena.
    El bolso te ha quedado precioso y muy práctico con el asa.
    Bss.
    Mercedes.

    ResponElimina
  7. cuantas cositas me he perdido! me encanta el bolso sole y lo del asa es muy buena idea porque lo puedes llevar de las dos maneras!el forro le quedará muy bonito, a todas nos pasa lo mismo siempre decimos..ya lo haré! y al final nos enredamos con otras cositas
    un abrazo guapa!!

    ResponElimina
  8. Tienes razón. Siempre empezamos cosas nuevas antes de acabar las empezadas. Luego cuesta acabarlas. Y es que nuestra cabeza corre más que nuestras manos, al menos más que las mías.

    Un abrazo

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris
Gracias por vuestros comentarios