dimecres, 25 de juliol del 2012

PREMI

Vull donar les gràcies a la Susana del blog La Ventana azul per haver pensat en mi com a una de les mereixedores d'aquest premi.

Quiero dar las gracias a Susana del blog La Ventana azul por haber pensado en mí como una de las merecedoras de este premio.



Us recomano que visiteu el seu blog. Fa coses precioses. És una veritable artista.
Ara he d'explicar 7 coses sobre mi i passare l premi.

1.- Sóc forá introvertida
2.- M'encanta llegir
3.- M'encanta fer ganxet i mitja (això ja ho sabeu, ja ja ja)
4.- M'agrada molt la muntanya i fer senderisme.
5.- No he pujat mai a un avió
6.- El meu llibre favorit : La casa de los espíritus.
7.- Mai em pinto ni em maquillo.

Os recomiendo que visitéis su blog. Hace cosas preciosas. Es una verdadera artista.
Ahora tengo que contar 7 cosas sobre mi y pasar el premio.

1. Soy bastente introvertida.
2.- Me encanta leer.
3.- Me encanta hacer ganchillo y punto de media (esto ya lo sabíais, ja ja ja)
4.- Me gusta mucho la montaña y hacer senderismo.
5.- No he subido nunca a un avión.
6.- Mi libro favorito: La casa de los espíritus
7.- Nunca me pinto ni me maquillo.

És l'hora de passar el premi. Crec que li passare a tots els blogs que segeixo, que per això els segueixo perquè m'agraden. Aquí al lateral dret els trobareu tots.

Es la hora de pasar el premio. Creo que se lo pasaré a todos los blogs que sigo, que por eso los sigo porque me gustan. Aquí en el lateral derecho los encontraréis todos.

I ara me'n vaig a sopar a la platja i veure els focs artificials, que a Blanes estem de festa major.

Y ahora me voy a cenar a la playa y a ver los fuegos artificiales, que en Blanes estamos de fiesta mayor.

BONES FESTES MAJORS I BONES VACANCES A TOTHOM !!!

FELICES FIESTAS MAYORES Y FELICES VACACIONES A TOD@S !!!




2 comentaris:

  1. Felicitats pel premi, i molt bones vacances a tu també.
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Felicitat a tú també, també va per tu.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris
Gracias por vuestros comentarios